Terug

  • Laat elke dag stralen!
  • Vóór 16:00 uur besteld, vandaag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €49

Klantenservice

Mocht je geen antwoord vinden bij de veelgestelde vragen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen je graag verder helpen!

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Bestelling

1.1 Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu?

Geen zorgen, indien je geen bestelbevestiging hebt ontvangen, controleer dan alsjeblieft je spamfolder in je e-mail. Als je de mail niet in de spamfolder vindt, neem dan contact op met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen en het probleem op te lossen.

1.2 Kan ik het bezorgadres nog wijzigen nadat ik mijn bestelling geplaatst heb?

Als je het bezorgadres van je lopende bestelling wilt wijzigen, dan zou je dit zo snel mogelijk moeten doorgeven aan onze klantenservice. Mocht je bestelling nog niet verzonden zijn, dan kunnen wij dit nog voor je wijzigen. Mocht je al een verzendbevestiging hebben ontvangen, dan is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen, omdat je bestelling al onderweg is met de bezorgdienst. Zou je het bezorgadres alsnog gewijzigd moeten hebben, dan raden we je aan om contact op te nemen met de bezorgdienst. 

1.3 Ik heb een incomplete bestelling ontvangen?

Mocht je een incomplete bestelling ontvangen hebben, dan kan je dit meteen doorgeven aan onze klantenservice. Zij zullen je uiteraard direct verder helpen met een passende oplossing zoals het nasturen van de artikelen of het afboeken van je bestelling.

2. Verzending

2.1 Ik heb een verzendbevestiging ontvangen, maar geen Track and Trace?

Mocht je een verzendbevestiging hebben ontvangen, maar niet een Track and Trace. Dan kan het zijn dat je bestelling middels briefpost verstuurd is, waardoor de bezorgdienst enkel een indicatie van de bezorging aangeeft. De bezorgdienst belooft doorgaans ook alle briefpost de volgende werkdag te bezorgen. Mocht je na 2 werkdagen je bestelling niet ontvangen hebben, dan kan je dit doorgeven aan onze klantenservice en zij zullen je verder helpen met een passende oplossing.

2.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die voor 16:00 geplaatst worden, zullen dezelfde dag verwerkt en verstuurd worden. Je bestelling zal je dan de volgende werkdag ontvangen indien er geen vertragingen zijn bij de bezorgdienst.

2.3 Mijn bestelling is niet bezorgd en/of vertraagd, wat moet ik doen?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat pakketjes zoek raken of vertragingen oplopen bij de pakketdiensten. Mocht er na 2 werkdagen nog geen updates te zien zijn in de T&T, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan een onderzoek voor je starten bij de bezorgdienst waar het pakketje is gebleven en zullen uiteraard een passende oplossing hiervoor hebben.

3. Bezorging

3.1 Mijn pakket/bestelling/product is beschadigd bezorgd, wat nu?

Dat is vervelend om te horen. Wij ontvangen in dit geval graag een foto van de beschadiging per mail, zodat we weten hoe dit is kunnen ontstaan en zullen je uiteraard direct voorzien van een juiste oplossing.

3.2 Waarom is mijn bestelling de volgende dag niet bezorgd?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat pakketjes vertragingen oplopen bij de pakketdiensten, waar wij helaas geen invloed op kunnen hebben. Mocht er na 2 werkdagen nog geen updates te zien zijn in de T&T, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan een onderzoek voor je starten bij de bezorgdienst waar het pakketje is gebleven en zullen uiteraard een passende oplossing hiervoor hebben.

3.3 De T&T van mijn bestelling geeft aan dat mijn pakket bezorgd is. Maar ik heb niks ontvangen?

Als de Track & Trace aangeeft dat het pakket is bezorgd, maar je niets hebt ontvangen, controleer dan eerst bij je buren of het pakket daar is afgeleverd. Controleer ook of het bezorgadres correct is ingevoerd. Mocht het niet bij de buren afgeleverd zijn en het adres is correct, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen je verder helpen.

4. Retourneren & Annuleren

4.1 Ik ben niet tevreden over mijn aankoop, kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja dat kan, wil je je bestelling retourneren om welke reden dan ook, dan kan dat binnen 30 dagen na besteldatum. Zodra wij jouw retour ontvangen hebben, zullen wij deze beoordelen en verwerken. Vervolgens zorgen wij direct voor de terugbetaling op de rekening waarmee je betaald hebt.

4.2 Kan ik mijn bestelling ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om de artikelen bij je aankoop om te ruilen. Je kunt hiervoor binnen de gestelde retour termijn, je bestelling retourneren en vervolgens opnieuw een bestelling plaatsen.

4.3 Wanneer krijg ik het aankoopbedrag terug van mijn retour?

Zodra wij jouw retour ontvangen hebben, zullen wij deze beoordelen en verwerken. Vervolgens kan het 1-3 werkdagen duren voordat het bedrag terug op je rekening staat. Mocht er onverhoopt iets niet goed gegaan zijn, dan kan je direct contact opnemen met onze klantenservice en zij zullen je direct verder helpen met het retourproces.

4.4 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je je lopende bestelling wilt annuleren, dan zou je dit zo snel mogelijk moeten doorgeven aan onze klantenservice. Mocht je bestelling nog niet verzonden zijn, dan kunnen wij deze nog voor je annuleren. Mocht je al een verzendbevestiging hebben ontvangen, dan is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren, omdat je bestelling al onderweg is met de bezorgdienst. Dan kan je je bestelling retour sturen, zodra je deze ontvangen hebt.

 

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box